The Washington Post Launches Trove, A Personalized Social News Site (via TechCrunch)

The Washington Post Launches Trove, A Personalized Social News Site The Washington Post Company this morning debuted its free, personalized, social news site and aggregator Trove in public beta. First reported to be in the works and nearing launch by The Wall Street Journal in February 2011, Trove aggregates news across subjects of interest and important headlines of the day, from more than 10,000 sources. The news site factors in a reader’s likes and dislikes, combining algorithms with 'expertise from the newsro … Read More

via TechCrunch

広告

コメントを残す

以下に詳細を記入するか、アイコンをクリックしてログインしてください。

WordPress.com ロゴ

WordPress.com アカウントを使ってコメントしています。 ログアウト / 変更 )

Twitter 画像

Twitter アカウントを使ってコメントしています。 ログアウト / 変更 )

Facebook の写真

Facebook アカウントを使ってコメントしています。 ログアウト / 変更 )

Google+ フォト

Google+ アカウントを使ってコメントしています。 ログアウト / 変更 )

%s と連携中