The Future of Advertising Will Be Integrated (via TechCrunch)

The Future of Advertising Will Be Integrated Editor’s Note: This is a guest post by Mark Suster (@msuster) a VC at GRP Partners. He blogs at BothSidesoftheTable. Banner Ads. They first started in 1994 and are therefore almost as old as the Web itself. They were very effective back then, with the original ad garnering a 78% click-through rate (CTR)!  I guess from there we had nowhere to go but down. Nowadays banner ads get on average 0.2% CTR meaning for every 1,000 ads that are served up on … Read More

via TechCrunch

広告

コメントを残す

以下に詳細を記入するか、アイコンをクリックしてログインしてください。

WordPress.com ロゴ

WordPress.com アカウントを使ってコメントしています。 ログアウト / 変更 )

Twitter 画像

Twitter アカウントを使ってコメントしています。 ログアウト / 変更 )

Facebook の写真

Facebook アカウントを使ってコメントしています。 ログアウト / 変更 )

Google+ フォト

Google+ アカウントを使ってコメントしています。 ログアウト / 変更 )

%s と連携中